کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا که شاخص ترین اندیشمند در حوزه تحقیقات بازاریابی جهان است تهیه شده که خود گویای توانمندی ایشان در این حوزه از مدیریت بازاریابی است. این کتاب ترجمه ویرایش سوم عنوان اصلی کتاب Basic marketing research است که توسط دکتر کامبیز حیدرزاده و دکتر بهار تیمور پور ترجمه گردیده است. عده ای معتقدند شاید بزرگترین آسیب در مسیر توسعه «تحقیقات بازاریابی» در ایران عدم توانایی در اجرای آن باشد! چون افراد کار بلد یعنی متخصص در این حوزه به ندرت یافت می شوند.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا خرید کتاب با تخفیف روی لینک زیر کلیک کنید :
از کشف شمال حقیقی تان چه می دانید؟